IT Specialista - Síťový administrátor

Máte za sebou několik let zkušeností ve světě IT? Administrace sítí je oblastí, které rozumíte a ve které dosahujete výsledků? Komunikaci se zákazníky vnímáte jako příjemné zpestření? Umíte lidsky vysvětlit podstatu technického problému? Do naší rozšiřující se divize informačních technologií v Brně aktuálně hledáme kolegu na pozici Síťového administrátora.

Koho hledáme?

 
  • Zkušeného IT profesionála, který se stane cennou posilou týmu.
  • Důsledného člověka, který umí dotáhnout projekty do zdárného konce.
  • Samostatného parťáka, který si dokáže poradit s různorodými technickými úkoly.

Pokud bude z Vaší strany zájem, rádi Vás necháme komunikovat se zákazníkem a pomáhat mu s řešením problémů. Komunikace se zákazníky však není podmínkou, obejdete se i bez ní.

Máte praxi na pozici Síťového administrátora minimálně dva roky a:

 
  • Znalost síťové administrace
  • Znalost správy routerů, přepínačů, hubů a serverů
  • Znalost správy LAN/WAN, WLAN, VLAN, protokolů TCP/IP a UDP
  • Znalost tunelování, VPN a pokročilého routingu
  • Znalost traffic control technik
  • Znalost zařízení MikroTik
  • Angličtinu na úrovni čtení technické dokumentace
  • ŘP sk. B ?


Kdo má u nás plus:

 
  • Uchazeč se znalostí zařízení Cisco, HP, Zyxel
  • Oceníme zkušenost s administrací Windows, UNIX, Linux


Čím se budete zabývat:

 
  • Jako Síťový administrátor budete mít pod palcem infrastrukturu zákazníků a přicházet s návrhy, co by šlo změnit a zlepšit.
  • Denně se budete zabývat úkoly od kolegů, kteří se mohou potkat s technickými problémy sítě. Vaším úkolem je bude co nejrychleji a nejlépe vyřešit.  
 

Na co se můžete těšit?

 
  • Budete pracovat v zázemí zavedené české firmy s vynikajícím renomé na trhu.
  • Čeká Vás příjemný a stabilní kolektiv a pohodová atmosféra. Otevřený a férový přístup kolegů i vedení. 
  • Možnost být špička v oboru.
  • Pro všechny platí možnost absolvovat různorodé vzdělávací kurzy a školení – ať už odborné certifikované semináře, školení měkkých dovedností nebo třeba angličtinu.
  • Abychom se odreagovali od práce, jezdíme společně lyžovat do Alp a v létě na turistické / cyklo výlety.
  • Pořádáme také různé teambuildingové akce v rámci oddělení i napříč firmou.
  • 1 x měsíčně organizujeme společné snídaně pro všechny zaměstnance, které jsou zároveň dobrou příležitostí je všechny informovat o aktuálním dění.


Dostanete také:

 
  • Stravenky
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněné sportovní aktivity
  • Možnost výhodného nákupu zboží, které dodáváme zákazníkům (např. TV, PC apod.)
  • Možnost výhodného nákupu sportovního vybavení (kola, lyže) za výraznou slevu.
  • Kafeterie na pracovišti
 
Nástup je možný ihned.
 
V případě zájmu o práci nám zašlete svůj profesní životopis na adresu k.kozlovska@human-success.cz.