Asistent/ka obchodního oddělení

Neunikne Vám žádný detail, umíte si udělat pořádek v papírech a na svých výsledcích si dáváte záležet? Jste ochotný typ člověka, který si užívá komunikaci s ostatními? Zvládáte si samostatně a efektivně rozvrhnout pracovní úkoly? Jste připraven/a proniknout do světa IT a rozumět, co zákazníkům umíme dodat? Pokud ano, máme příležitost právě pro Vás!
Koho hledáme:
 
  • Někoho, koho baví administrativa a papírová práce, dokáže ochotně a na úrovni komunikovat se zákazníky a nebojí se ani částečně proniknout do technických specifikací našich produktů.
  • Vzdělání nerozhoduje, mnohem důležitější je chuť pracovat, smysl pro pořádek a důkladnost odvedené práce. Pokud Vám však chybí praxe, pak je pro nás důležité, abyste měl/a ekonomické vzdělání.
  • Při práci Vám budou pomáhat Word, Excel, Outlook a interní informační a CRM systémy. Proto byste se v nich měl/a umět velmi dobře orientovat. Na interní systémy Vás rádi zaškolíme.

Hledáme spíše někoho, kdo se stane cenou podporou našeho týmu, rád si doplňuje odborné znalosti, ale nemá potřebu stoupat v kariérním žebříčku.
Jako nový člen kolektivu budete mít na starosti:
 
  • Především přijímání a vyřizování požadavků od zákazníků. Ty, které se Vás nebudou týkat, přepošlete na ostatní členy našeho týmu.
  • K pravidelným úkonům patří také příprava a zpracování nabídek, smluv a dalších důležitých dokumentů.
  • Společně s marketingovým oddělením se budete podílet na zajišťování firemních akcí pro zákazníky i teambuildingů pro Vaše budoucí kolegy.
  • Součástí práce je i fakturace a další kontrolingové činnosti. 
  • Těšit se můžete na komunikaci se zákazníky a kolegy. Nejedná se však o prodej ani nabízení zboží.

Co budoucím kolegům nabízíme?
 
  • Budete se podílet na velmi významných zakázkách v zázemí zavedené české firmy s vynikajícím renomé na trhu. 
  • Čeká Vás příjemný a stabilní kolektiv téměř nepoznamenaný fluktuací, zato silně poznamenaný pohodovou a přátelskou atmosférou. Otevřený a férový přístup kolegů i vedení.
  • Pro všechny platí možnost absolvovat různorodé vzdělávací kurzy a školení – ať už odborné certifikované semináře, školení měkkých dovedností nebo třeba angličtinu.
  • Abychom se odreagovali od práce, jezdíme společně lyžovat do Alp a na cyklistické výlety.
  • Pořádáme také různé teambuildingové akce v rámci oddělení i napříč firmy.
  • 1 x měsíčně organizujeme společné snídaně pro všechny zaměstnance, které jsou zároveň dobrou příležitostí všechny informovat o aktuálním dění. 
  • Nástup je možný ihned.

Dostanete také:
 
  • Stravenky
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněné sportovní aktivity
  • Možnost výhodného nákupu zboží, které dodáváme zákazníkům (např. TV, PC apod.)
  • Možnost výhodného nákupu sportovního vybavení (kola, lyže) za výraznou slevu
  • Kafeterie na pracovišti

V případě zájmu o práci nám zašlete svůj profesní životopis na adresu k.kozlovska@human-success.cz.